REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO PBS-SOFT-SERWIS DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
- Postanowienia ogólne
1.1. Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym https://pbs-soft-serwis.pl (dalej: Sklep Internetowy) prowadzony jest przez spółkę PBS SOFT SERWIS SP. Z O. O. SKA ul. H. Sienkiewicza 1 39-300 Mielec; adres poczty elektronicznej: [email protected], numer telefonu kontaktowego: 505 163 063 (dalej: Sprzedawca).
1.2. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym.
- Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów i usług wyłącznie dla przedsiębiorców.
- Sklep Internetowy nie prowadzi sprzedaży towarów i usług dla konsumentów.
- Administrator danych osobowych
4.1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją przedmiotu działalności Sklepu Internetowego, jakim jest sprzedaż towarów i usług, jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów, jest dobrowolne. Z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Sprzedawcy), podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Internetowego Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne.
4.2. Definicje: pojęcia wskazane poniżej otrzymują następujące znaczenie:
4.2.1. DZIEŃ ROBOCZY – każdy dzień inny niż niedziela i sobota lub dzień ustawowo wolny od pracy.
4.2.2. FORMULARZ REJESTRACJI – interaktywny formularz zawierający dane osobowe użytkownika dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
4.2.3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz będący usługą elektroniczną, dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający wybranie i dodanie Produktów do elektronicznego koszyka (Zamówienie) oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży za towar lub usługę, w tym sposobu płatności. 4.2.4. UŻYTKOWNIK – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dla której korzystanie ze Strony Internetowej, w tym zawieranie Umów Sprzedaży, związane jest bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową (tj. nie będąca w tym wypadku konsumentem); (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
4.2.5. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
4.2.6. KONTO – usługa elektroniczna świadczona przez Sprzedawcę, będąca oznaczonym indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Użytkownika zbiorem zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Użytkownika oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w Sklepie Internetowym.
4.2.7. NEWSLETTER –elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Sprzedawcę w formie cyklicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Użytkownikom automatyczne otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
4.2.8. PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym usługa niebędąca Usługą Elektroniczną bądź rzecz ruchoma, bądź Szkolenie która jest przedmiotem Umowy Sprzedaży między Użytkownikiem a Sprzedawcą.
4.2.9. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
4.2.10. SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym: pbs-soft-serwis.pl.
4.2.11. SPRZEDAWCA – PBS SOFT SERWIS SP. Z O. O. SKA ul. H. Sienkiewicza 1 39-300 Mielec; adres poczty elektronicznej: [email protected], numer telefonu kontaktowego: 505 163 063 KRS 0000492166.
4.2.12. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży lub wykonania Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
4.2.13. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Zasady korzystania z usług elektronicznych w sklepie internetowym
5.1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.
5.1.1. Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu przez Użytkownika łącznie trzech kolejnych kroków – (1) wypełnienia Formularza Rejestracji, (2) kliknięcia pola „Zarejestruj się” oraz (3) potwierdzenia chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link potwierdzający, przesłany automatycznie na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Użytkownika następujących danych Użytkownika: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, nazwa firmy oraz numer NIP, numer telefonu kontaktowego oraz hasło.
5.1.1.1. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Użytkownik ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub też pisemnie na adres: PBS SOFT SERWIS SP. Z O. O. SKA ul. H. Sienkiewicza 1 39-300 Mielec. Dostęp do Konta następuje poprzez kliknięcie w ikonę „Panel Klienta” znajdującą się pod adresem: https://pbs-soft-serwis.pl/moje-konto/ 5.1.2. Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Użytkownika pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Użytkownika łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Potwierdzam zakup”. Możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych istnieje jedynie do momentu kliknięcia pola „Potwierdzam zakup”. Aby zmodyfikować Zamówienie, należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego. Po kliknięciu pola „Potwierdzam zakup” możliwość samodzielnej modyfikacji Zamówienia jest niedostępna dla Użytkownika.
5.1.2.1. Usługa Elektroniczna Formularza Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia albo z chwilą zaprzestania składania Zamówienia przez Użytkownika.
5.1.3. Newsletter – aby skorzystać z Usługi Elektronicznej w postaci Newslettera, należy w trakcie składania Zamówienia, w treści formularza Zamówienia zaznaczyć odpowiedni checkbox. Z chwilą złożenia Zamówienia Użytkownik zostaje dodany do listy osób, dla których świadczona jest Usługa Elektroniczna Newslettera.
5.1.3.1. Usługa Elektroniczna Newslettera świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Użytkownik ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, rezygnacji z Newslettera poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub wyłączenie usługi w swoim panelu klienta.
5.2. Aby skorzystać ze Sklepu Internetowego korzystającego z systemu teleinformatycznego, należy mieć dostęp do (1) komputera, laptopa lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) dostęp do przeglądarki internetowej: Mozilla Firefox w wersji 70.0, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej, Microsoft Edge w wersji 25.10586.0.0 i wyższej; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
5.3. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich. Użytkownik zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Użytkownika bezwzględny obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
5.4. Tryb postępowania reklamacyjnego dotyczącego Usług Elektronicznych świadczonych przez Sprzedawcę:
5.4.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Sprzedawcę oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji dotyczącej Produktu, która została wskazana w pkt. 6 Regulaminu) Użytkownik może składać w następującej formie:
5.4.1.1. pisemnie na adres: PBS SOFT SERWIS SP. Z O. O. SKA ul. H. Sienkiewicza 1 39-300 Mielec;
5.4.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected].
5.4.2. W opisie reklamacji należy wskazać: (1) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądań Użytkownika; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
5.4.3. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
- Szkolenia
6.1. Sklep Internetowy oprócz towarów wskazanych na stronie Sklepu Internetowego oferuje także usługi w postaci szkoleń i kursów a także szkoleń e-learningowych (dalej: Szkolenia).
6.2. Organizatorem Usług Szkoleniowych jest PBS SOFT SERWIS SP. Z O. O. SKA wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000492166, NIP: 813362296, REGON 181058683, z siedzibą w 39-300 Mielec ul. H. Sienkiewicza 1 (dalej zwana Organizatorem).
6.3. Szkolenia mogą być przeprowadzane w formie stacjonarnej, zdalnej lub w formie dostępu do Platformy E-LEARNINGOWEJ. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych Szkoleń są dostępne w zakładce „Serwis Szkoleń”. 6.3.1. Szkolenia Stacjonarne – tradycyjna forma szkolenia oparta na bezpośrednim uczestnictwie Uczestników w szkoleniu, w systemie dziennym, odbywających się w wyznaczonym miejscu.
6.3.1.1. Parametry Szkoleń Stacjonarnych: 1. godzina szkoleniowa/lekcyjna = 45 min zegarowych; 2. dzień szkoleniowy trwa nie dłużej niż 8 godzin lekcyjnych; 3. dzień szkoleniowy zawiera co najmniej 2 przerwy 15 min i jedną dłuższą przerwę (od 30 do 60 min); 4. łączny czas trwania dnia szkoleniowego nie przekracza 8 godzin zegarowych; 5. jednorazowo szkolenia nie trwają dłużej niż 5 następujących po sobie dni szkoleniowych.
6.3.2. Szkolenia E-learningowe – szkolenia udostępniane na Platformie E-LEARNINGOWEJ (z wykorzystaniem systemu do zarządzania uczeniem) w formie mieszanej, to jest dostępu do plików tekstowych i graficznych pdf, materiałów audio wideo, zadań interaktywnych. Zakup Szkoleń E-Learningowych jest możliwy poprzez PBS SKLEP dostępnych pod adresem: https://pbs-soft-serwis.pl/ i przez Serwis Szkoleń pod adresem: https://pbs-soft-serwis.pl/kursy/. Szkolenia E-Learningowe są dostępne dla Uczestnika przez czas nieokreślony od momentu przekazania danych dostępowych uczestnikowi szkolenia.
6.3.3. Szkolenia Zdalne – szkolenia prowadzone przez osobę wskazaną przez Organizatora w czasie rzeczywistym i transmitowane za pomocą kanału internetowego z wykorzystaniem platformy wideokonferencyjnej, która umożliwia komunikację głosową oraz wideo z Uczestnikami przebywającymi w dowolnym miejscu ze sprawnie działającym stałym łączem internetowym. 6.3.3.1. Parametry Szkoleń Zdalnych: 1. godzina szkoleniowa/lekcyjna = 45 min zegarowych; 2. dzień szkoleniowy trwa nie dłużej niż 4 godzin lekcyjnych; na życzenie klienta może jednak zostać zrealizowany w formacie 8 h lekcyjnych; 3. jednorazowo Szkolenia nie trwają dłużej niż 5 następujących po sobie dni szkoleniowych; 4. łączny czas trwania Szkolenia Zdalnego podany jest w programie wybranego Szkolenia na stronie: https://pbs-soft-serwis.pl/ 6.3.4. Szkolenia Hybrydowe – mieszana, zintegrowana forma szkoleń oparta na szkoleniach stacjonarnych z możliwością uczestniczenia w nich w formie zdalnej za pomocą komputera i dostępu do stałego łącza internetowego. Czas trwania szkoleń hybrydowych odpowiada parametrom szkoleń stacjonarnych. 6.3.5. Serwis Szkoleń (Serwis) – platforma działająca pod adresem https://pbs-soft-serwis.pl/ zawierająca szczegółowe informacje o Szkoleniach, umożliwiająca zakup Szkoleń Stacjonarnych, Szkoleń Zdalnych (w tym dostępu do Platformy Szkoleń Zdalnych), Szkoleń E-learningowych (w tym dostępu do Platformy E-LEARNINGOWEJ).
6.3.6. Platforma Szkoleń Zdalnych – platforma do prowadzenia Szkoleń Zdalnych oparta na formie wideokonferencji, umożliwiająca udział w szkoleniu prowadzonym na żywo, w czasie rzeczywistym, z dostępem przekazywanym uczestnikowi przez organizatora.
6.3.7. Platforma E-LEARNINGOWA – platforma do prowadzenia Szkoleń E-learningowych, umożliwiająca dostęp do materiałów szkoleniowych, dostępna pod adresem: https://pbs-soft-serwis.pl/.
6.3.8. Zamawiający – osoba prawna, kierująca Uczestnika do udziału w Szkoleniu.
6.3.9. Uczestnik – wyznaczona przez Zamawiającego pełnoletnia osoba fizyczna biorąca udział w Szkoleniu.
6.3.10. Umowa o świadczenie Usług Szkoleniowych (Umowa) – umowa cywilnoprawna, której przedmiotem jest wykonanie zamówionego Szkolenia. 6.3.11. Materiały szkoleniowe – autorskie materiały wspomagające proces szkolenia, wykorzystywane w trakcie jego trwania przez trenerów/wykładowców oraz Uczestników Szkolenia, rozumiane jako instrukcje, pliki pdf – podręczniki, ćwiczenia, nośniki elektroniczne przekazane przez Organizatora Uczestnikom.
6.3.12. Dzień szkoleniowy – maksymalnie 8 h szkoleniowych (gdzie: 1 godzina szkoleniowa/lekcyjna oznacza 45 minut zegarowych).
6.4. Wymagania techniczne
6.4.1. Warunkiem korzystania z Serwisu Szkoleń przez Zamawiającego i Uczestnika jest posiadanie urządzenia (komputer, laptop, tablet, smartphone) podłączonego do Internetu wraz z jedną z przeglądarek internetowych, np.: Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla FireFox lub Microsoft Edge z możliwością zapisu plików cookies. Organizator zaleca używanie najnowszych wersji przeglądarek internetowych dostępnych na urządzeniach oraz posiadanie aktywnego konta mailowego.
6.4.2. W przypadku Szkoleń Zdalnych warunkiem uczestnictwa jest posiadanie urządzenia (komputer, laptop) ze stałym podłączeniem do Internetu (Szybkość pobierania/przesyłania: minimalna 2 Mb/s / 128 kb/s; zalecana 4 Mb/s / 512 kb/s) wraz z jedną z przeglądarek internetowych (Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla FireFox lub Microsoft Edge) wyposażonego w mikrofon lub słuchawki. Dokładne wymagania techniczne oraz instrukcja konfiguracji dla danego Szkolenia Zdalnego wraz z warunkami, na jakich jest ono realizowane, prezentowana jest w Serwisie Szkoleń. Dodatkowo, niezbędne informacje przekazywane są również Uczestnikowi przed realizacją Szkolenia Zdalnego.
6.5. Do obowiązków Organizatora należy:
6.5.1. przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego zamówionego Szkolenia w zakresie i na zasadach określonych w Serwisie Szkoleń;
6.5.2. zapewnienie wykwalifikowanej kadry dydaktycznej do przeprowadzenia Szkoleń; 6.5.3. przygotowanie programu oraz harmonogramu Szkolenia;
6.5.4. w przypadku Szkoleń Stacjonarnych: zapewnienie pomieszczeń w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Szkolenia (chyba, że Zamawiający zdecyduje inaczej, a Organizator wyrazi zgodę). Zapewnienie pomieszczeń oznacza przygotowanie przestrzeni dla każdego Uczestnika (w zależności od liczebności grup), dostępu do odpowiedniego oświetlenia oraz zachowanie odpowiedniej temperatury i wymiany powietrza. Uczestnik ma stały dostęp do zaplecza sanitarnego. W zależności od zajęć Uczestnik ma zapewnione krzesło, miejsce przy stoliku, sprzęt komputerowy. Sale są wyposażone w sprzęt audiowizualny i inne pomoce wymagane charakterem wybranego szkolenia (tablice, flipchart, kamery, dodatkowe projektory i nagłośnienie, dodatkowe materiały piśmiennicze);
6.5.5. w przypadku Szkoleń Zdalnych: przekazanie pocztą elektroniczną (na wskazany w zamówieniu adres mailowy) informacji dotyczących realizacji Szkolenia Zdalnego (m.in. link do platformy, datę i czas realizacji usługi, wymagania techniczne) oraz zapewnienie transmisji Szkolenia za pomocą dedykowanej platformy, przy jednoczesnym spełnieniu wymogów technicznych ze strony Uczestnika opisanych w §3. Dostęp do Platformy Szkoleń Zdalnych w przypadku osób prawnych nastąpi po potwierdzeniu realizacji Szkolenia, w przypadku pełnoletnich osób fizycznych po uiszczeniu opłaty za Szkolenie. Uczestnikowi Szkoleń Zdalnych Organizator zapewnia możliwość komunikacji z trenerem/wykładowcą w czasie rzeczywistym Szkolenia – może się z nim komunikować, zadawać pytania i odpowiadać na pytania trenera werbalnie oraz za pomocą czatu będącego częścią składową Platformy Szkoleń Zdalnych;
6.5.6. dostarczenia każdemu Uczestnikowi materiałów szkoleniowych, w formie elektronicznej lub w formie drukowanej w zależności od rodzaju Szkolenia;
6.5.7. przeprowadzenie oceny Szkolenia pod kątem: osiągnięcia zakładanych celów, doboru materiału i metod szkoleniowych, organizacji zaplecza i procesu szkoleniowego oraz pracy trenera/wykładowcy. Ocena jest prowadzona w postaci ankiety. Każdy Uczestnik ma prawo wglądu do swojej oceny oraz ogólnej oceny Szkolenia, w którym uczestniczył;
6.5.8. wystawienie Uczestnikowi (pod warunkiem faktycznego udziału w zajęciach) imiennego certyfikatu i/lub zaświadczenia potwierdzające uczestnictwo w Szkoleniu oraz zdobyte kwalifikacje. W przypadku Szkoleń Zdalnych uczestnictwo będzie potwierdzane poprzez rejestr logów – ich czasu trwania, generowany przez Platformę Szkoleń Zdalnych. Natomiast certyfikat będzie przekazywany w formie PDF, wysyłany na mailowy adres podany przy rejestracji. Na specjalne życzenie Uczestnika Szkolenia Zdalnego certyfikat może być wystawiony w formie papierowej i przesłany pocztą na adres wskazany przez Uczestnika;
6.5.9. przygotowanie i przekazanie dostępu do Platformy E-LEARNINGOWEJ Uczestnikowi zgodnie z zasadami określonymi w Serwisie Szkoleń.
6.6. Uczestnik Szkolenia zobowiązuje się:
6.6.1. uczestniczyć w Szkoleniu, przestrzegając punktualności i stosując się do poleceń Organizatora i prowadzącego Szkolenie;
6.6.2. w przypadku Szkoleń Zdalnych połączyć się według udostępnionej instrukcji logowania do Platformy Szkoleń Zdalnych w określonym czasie oraz przestrzegać zasad określonych w Serwisie Szkoleń;
6.6.3. zalogować się w przypadku Platformy E-LEARNINGOWEJ przestrzegając zasad określonych w Serwisie Szkoleń;
6.6.4. zapłacić Organizatorowi za Szkolenie Stacjonarne, Szkolenie Zdalne (w tym dostęp do Platformy Szkoleń Zdalnych), Szkolenie E-Learningowe (w tym dostęp do Platformy E-LEARNINGOWEJ);
6.6.5. Zamawiający będący osobą prawną w razie rezygnacji ze Szkolenia w terminie krótszym niż 5 (słownie: pięć) dni robocze przed rozpoczęciem Szkolenia zobowiązany jest do uiszczenia opłaty manipulacyjnej w wysokości 50% ceny Szkolenia. W przypadku niezgłoszenia rezygnacji lub zgłoszenia w terminie krótszym niż 2 (słownie: dwa) dni robocze Zamawiający zobowiązany jest pokryć całość kosztów Szkolenia. Organizator może zwolnić z tego obowiązku, jeżeli Zamawiający usprawiedliwi swoją nieobecność. Za nieobecność usprawiedliwioną uznaje się udokumentowaną zaświadczeniem lekarskim chorobę lub inne nie dające się przewidzieć przypadki losowe. Wyznaczenie innych zajęć (np. przydział pracy, delegacja) lub urlop Uczestnika w trakcie jego trwania nie zalicza się do kategorii nieobecności usprawiedliwionej;
6.6.6. Uczestnik dysponujący błędnym dostępem do Platformy E-LEARNINGOWEJ składa Organizatorowi w ciągu 14 dni roboczych rezygnację pisemnie (na adres e-mail: [email protected]), proponując zwrot poniesionego kosztu lub zmianę Szkolenia E-Learningowego.
6.6.7. Szkolenia E-Learningowe udostępnione na Platformie E-LEARNINGOWEJ są chronione prawami autorskimi. Wyłączne prawa autorskie przysługują Organizatorowi. 6.6.8. Reprodukowanie, rozpowszechnianie w Internecie (w tym przekazywanie nadanego dostępu do Platformy E-LEARNINGOWEJ i dostępu do Platformy Szkoleń Zdalnych osobom trzecim), kopiowanie, nagrywanie, powielanie fragmentów i całości merytoryki Szkoleń, tłumaczenie na języki obce lub jakakolwiek inna forma korzystania z materiałów edukacyjnych, wykraczające poza cel edukacyjny, jest zabroniona. Organizator ma prawo naliczyć Zamawiającemu karę umowną w wysokości 30 000 zł netto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) za każde naruszenie któregokolwiek z elementów ww. zakazu dla każdego materiału z osobna, dla którego nastąpiło naruszenie.
6.6.9. Organizator zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do Szkolenia E-Learningowego, jeżeli Uczestnik będzie z nich korzystać w sposób sprzeczny z prawem lub zasadami niniejszego Regulaminu.
6.6.10. Organizator zastrzega sobie prawo do blokowania mikrofonu Uczestnika w przypadku odbiegającego od przyjętych norm zachowania Uczestnika.
6.7. Odpowiedzialność
6.7.1. Jeżeli po zawarciu Umowy i dokonaniu zapłaty okaże się, że Uczestnik nie może wziąć udziału w realizacji Usługi Szkoleniowej, wpłacone środki będzie mógł wykorzystać na Szkolenie o tej samej wartości w innym terminie, uzgodnionym z Organizatorem. W przypadku Uczestnika posiadającego Dostęp do Platformy E-LEARNINGOWEJ będzie możliwe wybranie innego Szkolenia E-Learningowego o tej samej wartości.
6.7.2. W przypadku odwołania Szkolenia, Organizator zaproponuje Uczestnikom inny termin Szkolenia.
6.7.3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy, usterki, nieścisłości lub nieprawidłowości w dostarczonych materiałach szkoleniowych ani za jakiekolwiek szkody wynikłe w następstwie wykonanych Szkoleń.
6.7.4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności: 1. za wystąpienie po stronie Uczestnika szkód spowodowanych korzystaniem lub brakiem możliwości korzystania ze Szkoleń; 2. za utrudnienia w pracy lub niemożności pracy z materiałem edukacyjnym z powodu braku transmisji lub nieprawidłowej transmisji, wynikających z przyczyn niezależnych od Organizatora; 3. w przypadku Szkoleń Zdalnych oraz Szkoleń
E-Learningowych za nieprawidłowe przygotowanie urządzeń technicznych (komputer, laptop, tablet, telefon, smartphone); 4. za awarie urządzeń i systemów wspomagających urządzenia Uczestnika oraz błędne ich przygotowanie oraz konfigurowanie; 5. za nagłe przerwanie Szkolenia Zdalnego z winy dostawcy narzędzia do Platformy Szkoleń Zdalnych. 6. za wystąpienie rozbieżności merytorycznych, technicznych, funkcjonalnych i innych pomiędzy prezentowanymi materiałami szkoleniowymi lub kursami na platformie E-LEARNINGOWEJ do przedstawiany materiałów przygotowanych na wersjach oprogramowania dostępnych na dzień prowadzenia szkolenia lub kursu w stosunku do nowszych lub starszych wersji oprogramowania, z których korzysta uczestnik danego rodzaju szkolenia lub kursu na platformie E-LEARNINGOWEJ.
6.7.5. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany terminu Szkolenia w terminie krótszym niż 5 (słownie: pięć) dni roboczych przed dniem rozpoczęcia w sytuacji wystąpienia poważnych problemów natury organizacyjnej i/lub technicznej lub innych niezależnych od Organizatora powodów, które uniemożliwiają przeprowadzenie Szkolenia. Informacja o odwołaniu Szkolenia lub zmianie jego terminu, czy też miejsca, zostanie przesłana Uczestnikowi w drodze wiadomości elektronicznej na adres wskazany przez Uczestnika w zgłoszeniu udziału Uczestnika, niezwłocznie po zaistnieniu takiej sytuacji. W przypadkach wskazanych powyżej Zamawiający może zrezygnować z udziału w Szkoleniu bez obowiązku zapłaty kwoty odpowiadającej całkowitemu kosztowi Szkolenia. O swojej rezygnacji z powodów wskazanych powyżej Zamawiający zobowiązany jest poinformować Organizatora szkolenia nie później niż 1 (słownie: jeden) dzień od momentu otrzymania od Organizatora Szkolenia informacji o zmianie terminu, czy też miejsca Szkolenia.
6.7.6. Organizator zastrzega sobie prawo do czasowego (ściśle określonego w Serwisie Szkoleń lub/i indywidualnym mailingu) wyłączenia Platformy E-LEARNINGOWEJ w celu przeprowadzenia prac konserwacyjnych, administracyjnych związanych z utrzymaniem i ulepszeniem materiałów edukacyjnych. Organizator dołoży starań, by częstotliwość czasowych wyłączeń była jak najmniej uciążliwa dla Uczestnika.
6.7.7. Organizator nie odpowiada za niewykonanie lub niewłaściwe wykonanie Szkolenia, jeśli takie było spowodowane brakiem dostępu do infrastruktury technicznej po stronie Zamawiającego opisanej w § 3.
6.7.8. Organizator informuje, że Zamawiający albo instytucja finansująca kurs ze środków UE mogą oczekiwać nagrania sesji w celach monitoringu. Uczestnik przyjmuje tym samym do wiadomości, że proces nagrywania może odbywać się podczas szkolenia, w którym uczestniczy. Wizerunek/nagranie głosowe będzie służyć jedynie ww. wymienionych celach, w ramach elektronicznego przetwarzania obrazu lub dźwięku, bez obowiązku akceptacji produktu końcowego, ale nie w formach obraźliwych lub ogólnie uznanych za nieetyczne.
6.8. Postępowanie reklamacyjne
6.8.1. Odpowiedzialność Organizatora z tytułu rękojmi zostaje wyłączona.
6.9. Prawa autorskie
6.9.1. Dostarczane Uczestnikom materiały szkoleniowe przechodzą na ich własność z chwilą ich przekazania z zastrzeżeniem pkt 6.9.2 poniżej.
6.9.2. Przeniesienie własności egzemplarza materiałów szkoleniowych nie powoduje przejścia autorskich praw majątkowych do materiałów szkoleniowych.
6.9.3. Treść materiałów szkoleniowych jest chroniona prawami autorskimi a ich reprodukowanie, rozpowszechnianie, modyfikowanie, tłumaczenie na języki obce lub jakakolwiek dystrybucja jest zabroniona.
6.9.4. Wszelkie materiały powstałe w trakcie Szkolenia i upublicznione przez Organizatora można przechowywać oraz drukować wyłącznie na użytek prywatny i w celach niekomercyjnych z zachowaniem informacji o źródle pochodzenia materiałów. 6.9.5. Materiały szkoleniowe są wykorzystywane w sposób respektujący prawa autorskie osób trzecich i zawierają odwołanie do źródła i autora przywoływanych treści.
6.10. Odpowiedzialność Organizatora wobec Zamawiającego z wszystkich tytułów, w szczególności w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Szkolenia, jak również z przepisów prawa, jest ograniczona do wysokości wynagrodzenia za Szkolenie, którego dotyczy szkoda. Odpowiedzialność Organizatora za szkodę Zamawiającego w postaci utraconych korzyści oraz z tytułu rękojmi jest wyłączona.
6.11. Procedura zawarcia umowy sprzedaży Szkoleń
6.11.1. Umowa o wykonanie Szkoleń zawarta zostaje na podstawie złożonego elektronicznego zamówienia, po zaakceptowaniu niniejszego Regulaminu oraz po mailowym zaakceptowaniu zgłoszenia na Szkolenie przez Sprzedawcę – Organizatora.
6.12. Płatności za Szkolenie
6.12.1. Sprzedawca udostępnia Użytkownikowi następujące sposoby płatności za Szkolenia z tytułu Umowy Sprzedaży: • przed Szkoleniem/Szkoleniu zdalnym – na podstawie przesłanej faktury przelewowej lub systemu płatności on-line wskazanego w pkt. 5.4.1; • przed dostępem do Platformy E-LEARNINGOWEJ – płatność z góry na wskazany numer konta lub za pośrednictwem systemu płatności on-line wskazanego w pkt. 5.4.1.
6.12.2. Dane podane w zamówieniu na Szkolenie są danymi do faktury. Faktury za Szkolenie będą przesyłane w wersji elektronicznej na wskazany przez zamawiającego adres e-mail użyty podczas rejestracji.
6.12.3. Wynagrodzenie za Szkolenie nie obejmuje zakwaterowania i kosztów dojazdu Użytkownika – Uczestnika na Szkolenie.
- Polityka Zwrotów
7.1. Zwroty Pełne
7.1.1. Okres Zwrotu: Użytkownicy mogą zażądać pełnego zwrotu kosztów w ciągu 14 dni od daty zakupu kursu, pod warunkiem, że nie ukończyli więcej niż 10% kursu.
7.1.2. Warunki: Zwrot zostanie przyznany tylko wtedy, gdy użytkownik nie ukończył więcej niż 10% kursu. Zwroty nie będą przyznawane po ukończeniu więcej niż 10% kursu. 7.2. Brak Zwrotów
7.2.1. Po 30 Dniach: Po upływie 30 dni od daty zakupu kursu, zwroty nie będą przyznawane.
7.2.2. Ukończenie Kursu: Zwroty nie będą przyznawane, jeśli użytkownik ukończył kurs w całości, niezależnie od okresu zwrotu.
7.3. Proces Zwrotu
7.3.1. Prośba o Zwrot: Aby zażądać zwrotu, użytkownik musi wysłać wiadomość e-mail na adres [email protected] z numerem zamówienia i powodem zwrotu.
7.3.2. Czas Przetwarzania: Zwroty będą przetwarzane w ciągu 7-10 dni roboczych od otrzymania prośby o zwrot.
7.3.3. Metoda Zwrotu: Zwrot zostanie wykonany tą samą metodą płatności, którą dokonano zakupu.
7.4. Niezadowolenie z Kursu
7.4.1. Kontakt: Jeśli użytkownik jest niezadowolony z kursu, prosimy o kontakt przed żądaniem zwrotu, abyśmy mogli rozwiązać wszelkie problemy.
- Warunki zawierania umowy sprzedaży
8.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Użytkownikiem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Użytkownika Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.2 Regulaminu.
8.2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i nie zawiera podatków. O łącznej cenie Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Użytkownik jest informowany na stronie Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Użytkownika woli związania się Umową Sprzedaży.
8.3. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży towaru w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówień.
8.3.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Użytkownikiem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Użytkownika Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.2 Regulaminu.
8.3.2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca przesyła na adres mailowy Użytkownika wskazany w treści Formularza Zamówienia potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w chwili potwierdzenia przez Sprzedawcę, że przyjął Zamówienie i przystąpił do jego realizacji. Z chwilą otrzymania przez Użytkownika powyższej wiadomości e-mail Umowa Sprzedaży między Użytkownikiem a Sprzedawcą zostaje zawarta.
8.3.3. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Użytkownikowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz (2) przesłanie Użytkownikowi wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 3.3.2. Regulaminu. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.
- Sposoby i terminy płatności za produkt będący towarem
9.1. Sprzedawca udostępnia Użytkownikowi następujące sposoby płatności za towary z tytułu Umowy Sprzedaży:
9.1.1. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
9.1.2. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro za pośrednictwem serwisu Revolut – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej https://www.revolut.com/.
9.1.2.1. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Użytkownika za pośrednictwem serwisu Revolut – Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi: Revolut Bank UAB to bank założony na Litwie pod adresem Konstitucijos ave. 21B, Wilno, 08130, Litwa; numer wpisu do rejestru 304580906, kod FI 70700. Revolut Bank UAB posiada licencję Europejskiego Banku Centralnego, a jego działalność podlega regulacjom Banku Litwy. Revolut Bank UAB świadczy usługi w zakresie kredytów, płatności, rachunków bieżących oraz rachunków depozytów płatnych na żądanie.
9.1.3. Użytkownik dokonuje wyboru sposobu płatności zaznaczając odpowiedni checkbox w Formularzu Zamówienia. W przypadku wyboru płatności przelewem na rachunek bankowy po kliknięciu na tę opcję Użytkownikowi przesyłana jest wraz z potwierdzeniem Zamówienia informacja o numerze rachunku bankowego, nr Zamówienia celem wpisania go w tytule przelewu oraz dane Sprzedawcy. Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sprzedawcy.
9.1.4. W przypadku wyboru formy płatności jako płatność elektroniczna lub płatność kartą płatniczą, Użytkownik zostaje przekierowany na stronę formularza płatności kartą, obsługiwanego przez REVOLUT. Realizacja Zamówienia następuje po uzyskaniu potwierdzenia przez operatora REVOLUT o zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sprzedawcy.
9.2. Termin płatności:
9.2.1. W przypadku wyboru przez Użytkownika płatności przelewem Użytkownik zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
9.2.2. W przypadku wybrania płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Użytkownik zobowiązany jest do dokonania płatności on-line za pośrednictwem systemu płatności dostępnego w Sklepie internetowym.
- Koszty, sposoby i terminy dostaw oraz odbioru produktu
10.1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 10.2. Dostawa Produktu do Użytkownika jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Użytkownikowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Użytkownika woli związania się Umową Sprzedaży.
10.3. Sprzedawca udostępnia Użytkownikowi następujące formy dostawy Produktu:
10.3.1. w zakresie Produktów będących usługami szkolenia – dostęp elektroniczny w postaci dostępu do platformy e-learningowej w celu wzięcia udziału w szkoleniu oraz do materiałów szkoleniowych znajdujących się na platformie e-learningowej udostępniany za pomocą loginy użytego przez Użytkownika i hasła wysłanego drogą mailową po założeniu konta w sklepie internetowym.
10.4. Termin dostawy Produktu będącego towarem do Użytkownika wynosi do 30 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu będącego towarem lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów będących towarem o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 30 Dni Roboczych. 10.5. Początek biegu terminu dostawy Produktu będącego towarem do Użytkownika liczy się od dnia zaksięgowania środków na rachunku bankowym Sprzedawcy.
10.6. Dostawa Produktu będącego Szkoleniem lub materiałami szkoleniowymi (dostęp do platformy e-learningowej lub do elektronicznych materiałów szkoleniowych) nastąpi niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności na rachunku Sprzedawcy – Organizatora.
- Reklamacja produktu
11.1. odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt będący towarem wobec Użytkownika zostaje wyłączona.
- Postanowienia dodatkowe
12.1. Sprzedawca jest uprawniony w każdym czasie podjąć działania zmierzające do zweryfikowania prawdziwości, rzetelności oraz precyzyjności informacji podanych przez Użytkownika, w szczególności podanych w trakcie składania przez niego Zamówienia. W zakresie weryfikacji Sprzedawca uprawniony jest m. in. do zażądania od Użytkownika dokumentów potwierdzających jego status przedsiębiorcy W czasie weryfikacji, o której mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca uprawniony jest do zawieszenia Konta lub wstrzymania realizacji Zamówienia złożonego przez Użytkownika na czas trwania weryfikacji.
12.2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Użytkownikiem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Użytkownika żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
12.3. Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Użytkownika sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
12.4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu będącego towarem przewoźnikowi, na Użytkownika przechodzą korzyści i ciężary związane z Produktem będącym towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu będącego towarem. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu będącego towarem powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Użytkownikowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
12.5. W razie przesłania Produktu będącego towarem do Użytkownika za pośrednictwem przewoźnika, Użytkownik obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju, w szczególności jest zobowiązany do sprawdzenia zawartości przesyłki przy kurierze i w przypadku ewentualnych braków lub uszkodzeń do spisania protokołu szkody u przewoźnika.
12.6. Użytkownik może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Sprzedawcy stosownego oświadczenia.
12.7. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Użytkownika, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty pięciuset złotych. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Użytkownika tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Użytkownika.
12.8. W przypadku nieodebrania przez Użytkownika przesyłki Sprzedawca ma prawo obciążyć go karą umowną w wysokości 150 zł.
12.9. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Użytkownikiem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
12.10. Sprzedający może odmówić prawa do zwrotu, gdy:
12.10.1. Użytkownik zakupił treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym.
12.10.2. Jeżeli świadczenie rozpoczęło się za wyraźną zgodą Użytkownika przed upływem terminu na odstąpienie od umowy i po tym, jak przedsiębiorca poinformuje Cię o utracie prawa odstąpienia od umowy – na przykład pobranie ebooka, kodu do gry, pobranie aplikacji.
- Postanowienia końcowe
13.1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
13.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. 13.3. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Użytkowników przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
13.4. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony Regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli Użytkownik został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
13.5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
13.6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie w dniu 01-03-2021 r.